Šroubové kompresory SCR-D
Základní popis
- olejem mazaný šroubový kompresor
- jednostupňové provedení
- chod s pevnými otáčkami
- přímý pohon s elastickou spojku
- dotyková řídicí jednotka SCR9000 se 7" barevným displejem
Tlakové verze: 7, 8, 10 bar
Dodávané množství: 192 až 612 Nm3/h
Konstrukce stroje
Šroubový blok
Elektromotor
Vzduchový filtr
Sací klapka
Olejový zásobník
Chladič vzduchu a oleje
Ventilátor
Ventil minimálního tlaku
Řídicí jednotka
Elektrický rozvaděč
Olejový filtr
Spojka
Technické vlastnosti
Šroubový blok
Kompresory řady SCR-D jsou vybaveny velmi účinnými šroubovými bloky ALLY WIN, které byly zkonstruovány v Německu a disponují několika mezinárodními patenty.
Provoz šroubových bloků při nízkých otáčkách a přítomnost špičkových ložisek přispívají k extrémně dlouhé životnosti jak bloků, tak celého stroje.
Účinný převod přes spojku
Šroubové kompresory řady SCR-D jsou vybavené moderním spojením šroubového bloku s hlavním elektrickým motorem pomocí elastické spojky, což zajišťuje vysoký přenos energie z motoru s minimálními ztrátami v převodovém ústrojí.
Řídicí jednotka SCR9000
Moderní systém pro ovládání chodu šroubových kompresorů s komfortní 7" dotykovou barevnou obrazovkou a disponuje následujícími funkcemi a vlastnostmi:
- ovládání pomocí tlačítek
- zobrazení všech potřebných parametrů o chodu stroje
- indikace provozních varování a alarmů
- historie alarmů pro analýzu poruch stroje
- uživatelské úrovně přes hesla
- praktické zobrazení spotřeby elektrické energie
- týdenní plán s 5 časovými úseky pro zapínání a vypínání kompresoru
- automatický restart po výpadku napětí
Účinné chlazení stroje
Kompresory SCR-D jsou vybavené účinným ventilátorem a velkoryse dimenzovaným chladičem vzduchu a oleje. Toto řešení umožňuje provozovat kompresor při teplotách až do +45 °C a s velmi nízkou výstupní teplotou vzduchu.
Bez pryžových hadic
Na kompresorech SCR-D naleznete pouze kovové trubky a hadice místo tradičních pryžových hadic. Ušetříte tak do budoucna na výměnách hadic a do maximální možné míry eliminujete riziko prasknutí hadice a následného úniku vzduchu či oleje.
Perfektní separace oleje
Díky třístupňové separaci oleje pomocí odstředivé síly, gravitace a separačního filtru je na výstupu z kompresoru špičkově upravený stlačený vzduch s obsahem oleje < 3 mg/m3.